פרק 3 – ההתמחויות שלנו

היי חברים, חזרנו לפרק 3 🙋🏻‍♂️ אז אחרי הפרק הקודם בו סיפרנו על מה זה להיות עצמיים ונתנו טיפים עבור אלה שחושבים להגשים את החלום רצינו לשתף אתכם בשירותים שלנו:

ההתמחויות של חברת הפתרון | פרק 3

המתחרים שלכם כבר מזמן מפרסמים בדיגיטל. מה איתכם?! הגיע הזמן שהעסק שלכם יבלוט מעל כולם! בעבר שיטות הפרסום היחידות היו: עיתונים, שלטים, פליירים למינהם, הרדיו והטלוויזיה. למזלנו, העולם פרקטי ומונגש בהרבה. יותר מעשור שהדיגיטל משנה את כללי המשחק וכיום אנו משלבים בין הדיגיטל לבין שיטות הפרסום הישנות. המטרה היא שהמשאבים שהלקוחות שלנו ישקיעו בפרסום יחזרו אליכם ויכפילו את ההכנסות שלכם. המטרה תמיד להישאר בתודעה, תמיד להיות בעניינים והכי חשוב – תמיד לגייס לקוחות חדשים. אז מה אנחנו בעצם עושים בחברת הפתרון בשביל להשיג את המטרות האלו? במה אנחנו מומחים ואיזה שירותים אנחנו מציעים לעסקים?

נתחיל מההתחלה, עוד לפני הימים של הדיגיטל ושכל ילד החזיק סמארטפון החל מגיל 6 – נהוג היה לשווק בשיטות המסורתיות: פליירים, שלטי חוצות, עיתונים, מקומנים ועוד. נגלה לכם סוד קטן: ברוב חברות השיווק כיום לא מתעסקים כלל השיווק מסורתי! למה? כי זה הרבה עבודה. אנחנו מאמינים עדיין בשיטות המסורתיות ונוהגים לשלב בין השתיים. באופן פשוט: שיווק מסורתי + שיווק דיגיטלי = הצלחה עסקית. אז כן – אנחנו עושים פליירים, מפרסמים במקומנים, בעיתונים ובשלטי חוצות- הכל כמובן מבלי שבעל העסק יתעסק בכך.

אז בואו נדבר קצת על הדיגיטל, מי שלא שם – כמעט והוא לא קיים. אנו בחברת הפתרון מנהלים עבור לקוחותינו את עמודי הפייסבוק והאינסטגרם. מה זה אומר? ניהול עמוד אומר לתחזק אותו מבחינה טכנית, העלאת בין פוסט ל3 פוסטים שיווקיים בשבוע עם תוכן שיווקי וקריאייטיב ברמה הגבוהה ביותר. חשוב מאוד שכל פוסט יהיה עם תוכן מעניין וישלב בין תמדיתיות העסק לבין הנגשה ללקוח – המכירה. יש לציין כי כל זה מדובר על הפן האורגני של הרשתות החברתיות. בנוסף לפן האורגני אנו מקימים קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם – כל קמפיין מורכב מכמה סדרות מודעות המורכות כל אחת ממספר מודעות – אותן אלו שאתם רואים בדף הפייסבוק תחת הטייטל ״ממומן״ לדוגמא, אם אתה בעל מסעדה אז הקמפיין שלך יפולח בהתאם לקהל אותו אנחנו רוצים במסעדה שלך. דרך המודעות שיכללו בתוכן תוכן מושך ומוכר אנחנו נרוויח לקוחות חדשים עבורך.

בעולם שלנו כיום יש חשיבות אדירה לתמונות ותוכן מושך לעין. אנו מביאים צלם מקצועי בעת הצורך לבית עסק על מנת לייצר חומר פרסומי איכותי בלבד ברשתות החברתיות חשוב מאוד לא לזלזל בתחום זה, זו התדמית הראשונה של העסק שלכם.

עד כאן דיברנו על הרשתות אשר שייכות לפייסבוק, בואו נעבור קצת ל GOOGLE. אנו מקיימים קמפייני PPC בגוגל – מה זה אומר? קמפיין ממוגן בגוגל כשמו כן הוא: PPC – Pay Per Click. משלמים על כל קליק ולא על חשיפה או תפוצה. כאשר מחפשים מונחים מסויימים בגוגל אנו נדע להכניס את המודעות שלכם לראשית הדף הרלוונטי. לדוגמא: פיצה בירושלים. אתם תראו שבראש דף החיפוש למינוח יקפצו לכם 2 מודעות מוממנות ומעלה אשר עוסקות בפיצה. ככה סתם? ממש לא! אנו נפלח את האנשים הרלוונטיים ביותר למודעות אשר נקים לבית העסק שלכם ולשירותים אותם אתם מציעים. באופן פשוט, אנו נדאג להקפיץ אתכם בין שלושת המקומות הראשונים בעמוד החיפוש של המינוחים הרלוונטיים אליכם בגוגל.

אנו בחברת הפתרון ממתגים בתי עסק בפתחיתם כולל בניית לוגו, יצירת סלוגן ושפה מיתוגית. אנו ממתגים מחדש עסקים אשר צריכים שינוי מרענן וכמובן – מייצרים גרפיקות לכל מטרה, מייצרים פרזנטורים דיגטליים בתלת מימד, פליירים, שלטים וכל דבר אליו תצטרכו גרפיקה. לא השאיר אתכם עם קובץ גרפי ביד אלא נדאג לכם גם ברמת הדפוס עד למצב בו תקבלו את המוצר המוגמר ישירות לידיים.

אנו בונים אתרים ודפי נחיתה ברמה הכי מקצועית שיש, רק תנו לנו אור ירוק ונגיע לשמיים יחד.

בנוסף אנחנו מציעם ייעוץ לעסק ופסיכולוגיית צרכן כדי שנוכל להביא עבורכם את התוצאות הטובות ביותר.

כלל העסקים שלנו נהנים משיתופי פעולה בינהם אשר עוזרים לכולם להתפתח יחד! אנחנו חיים ונושמים כל עסק ולא כקלישאה – ההצלחה שלכם – היא ההצלחה שלנו ❤️

כבר עוזבים?

השאירו פרטים ותקבלו הצעה של פעם בחיים.

הצלחנו לשכנע אתכם?