פרק 6 – איך כותבים פוסט מושך בפייסבוק ובאינסטגרם

חזרנו לפרק 6 🙂 אחרי שבפרק הקודם סיפרנו על טיפים חשובים לעצמאים שבינינו איך לעבור בצורה נעימה ויעילה יותר את תקופת הקורונה. בוא ונספר לכם איך כותבים פוסט מושך בפייסבוק ובאינסטגרם.

פרק 6 | הפוסט. אז רובכם הגדול חושב שלכתוב פוסט ענייני ומושך זה עניין של כמה דק׳ ושזה ממש שטויות. אבל זהו, שלא. סוד קטן, למקצועיים שביננו יקח 30 דק׳ בממוצע במידה וזה פוסט ארוך ומושקע בו קריאייטיב. אז בגדול יש שני סוגים של פוסטים. פוסט תדמיתי – על מנת להישאר בתודעת הלקוח שלנו כל הזמן (לשדר שאצלנו קורה משהו שלא קורה בשום מקום אחר) פוסט מוכר – למכור מוצר, חוויה או כל דבר אחר – חשוב מאוד לשאול את עצמינו כמה דברים לפני שרושים פוסט מוכר ובהמשך תבינו למה.

עד כאן דברנו על הטקסט של הפוסט, לכל פוסט מושלם יש תמונה מצורפת שצריכה להתאים באופן מושלם לטקסט. פוסט רגיל – ניתן להשתמש באיזה תמונה שרוצים (אותנטית, גרפיקה, מודעה כזו או אחרת וכו׳) וחשוב מאוד שהיא תדבר בשפה של הניסוח. פוסט ממומן – בתמונה שמעלים במטרה להכניס אותה לקמפיין כזה או אחר אסור שיהיה עליה מעל 20% טקסט. במידה ויהיה מעל, פייסבוק יצמצמו את חשיפתה עד לכדי חסימת החשיפה לגמרי. וכך אתם בעצם לא משקיעים את כספכם בצורה נכונה. מומלץ לבדוק בכלי לבדיקת כמות טקסט בתמונה של פייסבוק: https://m.facebook.com/ads/tools/text_overlay?locale=he_IL כשכותבים פוסט, צריכים לחשוב שאתם יושבים בכיסא של הלקוח. ומה הייתם רוצים לראות? איך הייתם רוצים שזה יונגש אליכם ומתי. לאחר מכן, עושים סקר. בדיקה מה נהוג לפרסם בכל נושא בשוק ומה עבד בצורה הטובה ביותר. מכאן, צריך לראות שאתם שונים. טובים יותר ובעיקר מיוחדים יותר. אחרי זה מגיעה השפה. השפה השיווקית ה אתם מדברים אל הלקוחות דרך הפוסטים, התגובות וההודעות. זה יכול להיות כאדם שמדבר אל הלקוחות, זה יכול להיות כעמוד שמדבר אל הלקוחות או שזה יכול להיות כצוות שמדבר אל הלקוחות. ניתן גם להגדיר סיומת קבועה לכל פוסט או פרסום על מנת לעשות סדר ללקוחות. בכל פעם שיופיע להם פוסט או פרסום הזיהוי יהיה מיידי וטוב. בואו נדבר קצת למי אנו כותבים את הפוסט? חייבים להבין מי קהל היעד שלנו מה הגילאים שלו. אנחנו כמובן לא נדבר עם בני 22 ובני 50 באותה צורה 🙃 תדברו בפוסט על מה חסר לאותו קהל ואיזה בעיה אתם פותרים לו, תדברו על חלומות של הלקוחות שלכם. תתארו להם אותו מתגשם אצליכם. אל תפנו עם מוצר יקר ללקוחות שלא יכולים לשלם עליו וללקוחות שמחפשים זול, כמו כן, אל תפנו עם מוצר זול ללקוחות יוקרתיים. לסיום, אנו רוצים לשתף אתכם במשפט אותו שמענו באחד ההרצאות שהיינו והוא אחד הטיפים היותר חשובים לנו ולכם: ״חשבו מה יגרום ללקוח שלכם לקום בשעה 02:00 בלילה עם גירודים בגוף, לרוץ למחשב ולרכוש את המוצר שלכם״ תודה שהייתם איתנו, נתראה בפרק הבא ❤️

כבר עוזבים?

השאירו פרטים ותקבלו הצעה של פעם בחיים.

הצלחנו לשכנע אתכם?