פרק 11 | טיפים איך לשמור על יחסים מדהימים עם קולגות

חזרנו לפרק 11 😊

אחרי שבפרק הקודם דיברנו על השאלה האם הלקוח תמיד צודק, בפרק הזה נעסוק קצת על היחס בין קולגות.

פרק 11 | טיפים איך לשמור על יחסים מדהימים עם קולגות:

קודם כל, – קולגות. קולגות ולא מתחרים.

בכל מקום עבודה, תמיד, בכל מקום ולא רק כאן בישראל, יחסי אנוש הם עקרון חשוב ובסיסי.

תחרות:

בכל תחום בשוק יהיו עסקים שיתנו שירות דומה לשלך או בדיוק אותו שרות ואין צורך להילחץ מכך.

ברגע שתבינו שיש תחרות גדולה יותר – ככה גם הצריכה לאותו שירות גדלה מיום ליום. תמיד תחפשו את מה שמבדיל אתכם מהקולגות.

רכילות:

סרבו לדבר על בעיות וחסרונות של הקולגות.

אל תתנו לרכילות לשלוט בחיים שלכם, ללכלך על מישהו אחר כדי להדגיש את יתרונתיכם זה בזבוז של זמן ויותר מכך עלול להיות הרסני.

מעבר לכך זה מראה על חולשה עצמית עצם החיפוש בבעיות האחר.

פרגון:

לעולם אל תיתנו להזדמנות להפגין אדיבות ופרגון לקולגה לחלוף על פניכם. פרגון הדדי למי שמגיע לו תמיד יעשה טוב עבורכם מול הלקוחות שלכם.

גניבת לקוחות:

לעולם לא,

גניבת לקוחות של קולגות תגרום נזק בלתי הפיך בעסק שלכם.

"טוב שם משמן טוב"

השם של העסק חשוב יותם מכל דחף. מה ששלכם – שלכם ומה שלא – לעולם לא היה צריך להיות שלכם.

קשר:

חשוב מאוד לא לראות את הקולגות כאויבים ומוטב לעולם להתיידד ולהתחבר איתם, אבל ממקום אמיתי וענייני. ככל שאתם מחזיקים יותר ידע ככה היתרון היחסי שלכם עולה.

הדרך:

הדרך בה אתם אומרים משהו חשובה הרבה יותר ממה שתגידו.

יחד עם זאת כשאתם נותנים ביקורת, עשו זאת בעדינות ובאופן שיעזור ולעולם לא ביהירות והתרברבות.

נפיגש בפרק הבא ❤️

כבר עוזבים?

השאירו פרטים ותקבלו הצעה של פעם בחיים.

הצלחנו לשכנע אתכם?